kayhan.ir

کد خبر: ۷۰۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
واکنش سرلشکر فیروزآبادی به تروریستی خواندن حزب‌الله:

حزب‌الله آبروی اسلام و مایه عزت مسلمین است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان را اشتباه راهبردی و مغایر مصالح امت اسلام خواند و گفت: حزب‌الله در این سال‌ها آبروی اسلام و مایه عزت مسلمین بوده است.


به گزارش فارس، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای عضو اتحادیه عرب شرکت‌کننده در اجلاس تونس اظهار کرد: حزب‌الله فرزند ملت لبنان است و هدایای بسیار بزرگی برای مردم این کشور به ارمغان آورده است.
وی افزود: اخراج صهیونیست‌ها از جنوب لبنان و پاکسازی این منطقه از لوث وجود نحس صهیونیست‌ها و ایجاد سپر دفاعی نفوذناپذیر برابر رژیم صهیونیستی از جمله هدایایی است که با اراده حزب‌الله به مردم لبنان داده شده است.
سرلشکر فیروزآبادی با برشماری ره‌آوردهای مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان برای مردم این کشور و بلکه کشورهای منطقه تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت تمام عیار برابر تجاوز صهیونیست‌ها که قصد اشغال لبنان را داشتند و همچنین تلاش برای وحدت و وفاق گروه‌ها و جریان‌های مختلف این کشور برای حمایت از مصالح و منافع ملی از واقعیات غیرقابل انکار است که با نقش‌آفرینی‌های حزب‌الله طی سالیان اخیر در این کشور رقم خورده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: درخشان‌ترین تاثیر حزب‌الله لبنان را باید در قوت قلب فلسطینی‌های مظلوم برای مقاومت برابر صهیونیست‌ها جست‌وجو کرد که جلوه حقیقی آن در جنگ‌های سه‌گانه  22 روزه، 8 روزه و 51 روزه در معرض قضاوت قرار دارد.
سرلشکر فیروزآبادی تصمیمات اخیر بیعت‌کننده‌ها با اسرائیل در شورای همکاری خلیج فارس و اجلاس تونس را بسیار شتاب‌زده، نسنجیده و مغایر با مصالح و خواست امت اسلام تلقی و تاکید کرد: تردیدی نیست این اقدام تحت فرمان صهیونیست‌ها و به دستور دشمنان قسم‌خورده اسلام عزیز و پیامبر اعظم‌(ص) صورت پذیرفته است.