kayhan.ir

کد خبر: ۶۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
فولادگر:

بررسی برنامه ۵ ساله ششم توسعه به مجلس دهم موکول شد

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: طبق مذاکرات و توافقات انجام شده، برنامه پنجم به مدت یک سال تمدید شده و بررسی برنامه ششم به مجلس دهم موکول خواهد شد.


حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه اظهار داشت: به احتمال زیاد بررسی برنامه پنج ساله ششم توسعه به مجلس دهم موکول شود چراکه اگر هم بخواهیم آن را در مجلس نهم بررسی کنیم فرصت رسیدگی فراهم نمی‌شود.
فولادگر همچنین تصریح کرد: آنچه از سوی دولت ارائه شده، احکام دائمی مورد نیاز برای اجرای برنامه است لذا با مذاکرات و توافقات انجام شده در این زمینه مقرر شد که همین احکام ضمن شروطی تبدیل به برنامه شود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که این کار عملا طول خواهد کشید در قانون بودجه‌، بندی خواهد آمد که برنامه پنجم توسعه تمدید شود تا فرصت کافی برای بررسی برنامه ششم فراهم شود.
به گزارش فارس، عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که در جلسات قبل از انتخابات نیز این بحث مطرح شد اولویت اصلی برای بررسی لایحه بودجه سال 95 قرار گرفته و به علت زمان زیادی که برنامه ششم توسعه نیاز دارد بررسی این برنامه به مجلس دهم موکول شود.