kayhan.ir

کد خبر: ۶۷۶۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد

تجلیل از مقام علمی آیت‌الله صافی گلپایگانی در قم

در مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعة المصطفی و با حضور رئیس‌مجلس شورای اسلامی و اساتید حوزه علمیه از مقام علمی آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی تجلیل شد.


به گزارش خبرگزاری مهر از قم، در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعهًًْْ‌المصطفی که شامگاه چهارشنبه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام قرائتی و دیگر شخصیت‌های حوزوی حضور داشتند. در این مراسم با اهدای لوحی از سوی رئیس مجلس و شخصیت‌های حاضر از سال‌ها تلاش علمی و سیاسی این مرجع تقلید قدردانی شد.
آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی با قدردانی از جامعهًْ‌المصطفی برای تجلیل از وی، اظهار داشت: ما آن‌طور که باید برای تبلیغ دین انجام وظیفه کرده باشیم نتوانسته‌ایم وظیفه خود را بجا آورده باشیم. وی با ابراز امیدواری بر اینکه فعالیت‌های علمی حوزه مورد عنایت امام زمان قرار گیرد، افزود: اینکه طلابی از ۸۰ کشور برای آموختن مسائل دینی به قم آمده‌اند برای ما اسباب افتخار است و مسئله‌ای است که در دنیا نظیر ندارد. در این مراسم از نفرات برتر با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.