کد خبر: ۶۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵

19 سرباز ارتش افغانستان در حمله شبه‌نظامیان طالبان کشته شدند

شبه‌نظامیان طالبان با حمله شبانه به پایگاه نیروهای دولتی افغان در استان «کنر»، 19 سرباز را کشتند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، سخنگوی استاندار استان «کنر» در شرق افغانستان اعلام کرد، شبه‌نظامیان طالبان ساعت سه بامداد دیروز پایگاه نظامیان افغانستان را در شهرستان «قاضی‌آباد» این استان مورد حمله قرار دادند. در این حمله علاوه بر کشته شدن 19 سرباز، شماری نیز ناپدید شدند. از مهاجمان نیز تعدادی به هلاکت رسیدند.
«حامد کرزای» رئیس‌جمهوری افغانستان، این حمله طالبان را محکوم و سفر خود به کشور سریلانکا را لغو کرد. قاضی‌آباد در یک منطقه کوهستانی دورافتاده و در نزدیکی مرز پاکستان قرار دارد.