کد خبر: ۶۱۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

حضور دوباره خبرنگار مجروح صداوسیما در جبهه سوریه(اخبار ادبی و هنری)

«محمد حسن حسيني» خبرنگار صداوسيما که پیش از این در تهیه گزارش در سوریه مجروح شده بود، پس از بهبود، مجددا برای کار رسانه‌ای به سوریه بازگشت.


به گزارش خبرنگار کیهان، حسینی اول شهریور امسال در حین تهیه گزارش از عملیات ارتش سوريه در ارتفاعات لاذقيه ، در اثر انفجار خمپاره دچار مصدومیت شدید شد. وی پس از بازگشت به تهران و مداوا، بار دیگر به سوریه بازگشت تا از نزدیک ، حوادث کشور سوریه را پوشش دهد.
حسینی پیش از این در جریان جنگ 33 روزه لبنان نیز با حضور، در میانه میدان نبرد، اتفاقات آن جنگ را هم مخابره می کرد.