کد خبر: ۶۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷

توليد بازي رايانه‌اي آمريکايي عليه انقلاب اسلامي

درست يک سال پس از توليد و نمايش فيلم ضدايراني «آرگو» در آمريکا، اين بار يک بازي رايانه‌اي با مضموني شبيه به آن فيلم در آمريکا در حال توليد است.نکته قابل توجه درباره بازي ضدايراني اين است که طراح اصلي آن يک ايراني مقيم آمريکاست. نويد خوانساري از بازي‌سازان ايراني‌‌الاصل مقيم آمريكا که نمونه اوليه‌ بازي«انقلاب 1979» را ارائه کرده است.