شهادت مامور انتظامی بر اثر تله انفجاریدر قصرقند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر منفجر شدن تله انفجاری در پل پاسک یکی از ماموران انتظامی به شهادت رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر افزود: ماموران یگان امداد انتظامی شهرستان قصرقند به منظور تامین امنیت در حال گشتزنی در محور قصرقند به جکیگور بودند که در پل پاسک در مسیر خودروی گشتی پلیس تله انفجاری منفجر شد.در این حادثه گروهبان یکم «حامد حاتمی» به شهادت رسید و تلاشهای گسترده پلیس برای شناسایی عاملان با جدیت ادامه دارد.