رئیس صداوسیما به عیادت «فرجالله سلحشور» رفت(اخبار ادبی و هنری)
رئیس رسانه ملی، به عیادت فرج الله سلحشور کارگردان ارزشی کشورمان رفت.
محمد سرافراز، دیروز جمعه 22 آبان به همراه امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامهنویسی صداوسیما با حضور در منزل فرج الله سلحشور از نزدیک جویای حال این کارگردان ارزشمند کشورمان شد. بنا بر این گزارش، در این دیدار سرافراز خطاب به سلحشور گفت که ساخت مجموعه فاخر موسی(ع) همچنان از اولویتهای سازمان صداوسیما محسوب میشود و تولید آن در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: امروز بزرگترین مشکل سازمان صداوسیما بحث بودجه و مسائل مالی است که منجر شده تولید و ساخت آثاری نظیر موسی(ع) به تاخیر بیافتد.
در پایان این دیدار سرافراز از زحمات چندین ساله فرج الله سلحشور در عرصه تولید آثار دینی و انقلابی تقدیر و تشکر کرد.