کد خبر: ۶۰۵۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

5 مدال کاراته‌کاهای ایران تا پایان روز دوم رقابت‌های جهانی

تا پایان دومین روز از نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در جاکارتای اندونزی تیم ملی ایران به یک مدال نقره و 4 برنز دست یافت.

دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با شرکت 1368 کاراته کا از 86 کشور در جاکارتای اندونزی پیگیری شد که ملی پوشان کاراته کشورمان موفق به کسب 5 مدال شدند. در وزن 61-کیلوگرم امیر رضا میرزایی به مدال برنز رسید. در رده جوانان پسر و در وزن 55- کیلوگرم، علی مسکینی هم صاحب مدال برنز شد. در وزن 57-کیلوگرم سید علی کریمی با برتری برابر نماینده عربستان صاحب مدال برنز گردید. در رده سنی جوانان دختر و  در وزن 48-کیلوگرم، سارا بهمن یار با برتری برابر نماینده اسلواکی به مدال برنز رسید. لازم به یادآوری است که روز پنجشنبه نیز در کاتای انفرادی جوانان فاطمه صادقی در فینال برابر کاتارویی از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و  صاحب  مدال نقره شد.