کد خبر: ۵۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲

ارتش آمریکا در صورت نبرد با ارتش روسیه شکست نمی‌خورد، نابود می‌شود

یک نشریه آمریکایی نوشت، در صورت وقوع درگیری مستقیم میان ارتش‌های آمریکا و روسیه، نظامیان آمریکایی نه تنها شکست می‌خورند، بلکه نابود خواهند شد.


به گزارش تسنیم،‌«پولیتیکو» به نقل از یک فرمانده آمریکایی نوشت، هرگونه درگیری مستقیم میان نیروهای آمریکایی و روسیه، به شکست سنگین و نابودکننده طرف آمریکایی‌ منجر خواهد شد.«داگلاس ماکریگور» با اعلام این تحلیل، افزود:‌«اگر نیروهای آمریکایی در جنگ دوم خلیج‌فارس (1991) مقابل ارتشی همانند روسیه قرار می‌گرفتند سرنوشت جنگ کاملا عوض می‌شد.»ماکریگور در این زمان فرمانده عملیات نیروی زمینی آمریکا بود. این فرمانده آمریکایی افزود: که وی چهار سناریو درباره رویارویی مستقیم نیروهای آمریکایی و روسی متصور شده و گفته است:‌«اگر درگیری‌هایی از این نوع روی دهد، نیروهای ما فقط درگیری را نخواهند باخت بلکه نیروهای آمریکایی کاملا نابود خواهند شد.»