kayhan.ir

کد خبر: ۵۹۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
فتاح خبر داد

پوشش بیمه حوادث برای تمام مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: با برنامه‌ریزی این نهاد، تمام خانواده‌های تحت پوشش امداد در مقابل بلایای طبیعی بیمه حوادث شده‌اند.


سید پرویز فتاح در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات لازم را برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان در این استان‌ها آغاز کرده است.
فتاح تصریح کرد: سیل در استان‌های ایلام و لرستان نسبت به سایر استان‌ها خسارت بیشتری وارد کرده است که البته اقدامات انجام شده از سوی کمیته امداد در این استان‌ها توانسته بخش عظیمی از آلام خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند را کاهش دهد.
وی با بیان اینکه تمام مددجویان کمیته امداد زیر پوشش بیمه حوادث هستند، افزود: در دوره جدید فعالیت کمیته امداد توانستیم تمام مددجویان را بیمه حوادث کنیم و این افراد در صورتی که خسارت مالی در سیل اخیر دیده‌اند، ریالی بابت خسارت‌های وارد شده پرداخت نمی‌کنند.
رئیس کمیته امداد گفت: مجموعه امداد تلاش می‌کنند در کنار خدمات حمایتی، فرهنگی و درمانی سایر خدمات را به مددجویان ارائه کند که خدمات بیمه حوادث نیز جزو خدمات امداد محسوب می‌شوند.