kayhan.ir

کد خبر: ۵۶۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

برگزیدگان جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری با معرفی برترین‌ها‌، در شهرکرد به کار خود پایان داد.

 شهرکرد - خبرنگار کیهان:

از سوی هیئت داوران دو اثر  «و صدا این همه  ترسان» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست و هوشنگ عزیزی‌پور فارسانی از فارسان و «سیاه در سبز» به کارگردانی کاظم حیدری چالشتری، برای حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیرخانه این جشنواره معرفی شد.همچنین از سوی هیئت داوران «آرزو عبدالهی» برای ایفای نقش در تئاتر «سیاه در سبز»، رتبه نخست بازیگری زن را کسب کرد.
در بخش بازیگری مرد نیز «حجت‌ یداللهی» برای بازی در نمایش «و صدا این همه ترسان» از فارسان رتبه نخست را بدست آورد.
در بخش کارگردانی نیز رتبه نخست به «مصطفی محمدی‌دوست» و «هوشنگ عزیزی‌پور» «برای نمایش و صدا این همه ترسان» از فارسان اختصاص یافت.هیئت داوران جایزه طراحی برشور را به نماییش «قصه ما به سر رسید» و طراحی گریم را به سید ایمان طاهریان برای «نمایش سیاه در سبز» اهدا کرد.
لوح تقدیر، طراحی لباس به مرضیه خسروانی برای نمایش «سیاه در سبز» و لوح تقدیر موسیقی به «یاسر الله‌بخشیان» برای «آهنگ صدا» و «این همیشه ترسان» «و لوح تقدیر بخش طراحی صحنه نیز به «وحید حکمت‌پناه» برای نمایش رقص شعله در زوزه باد» و رتبه نخست به طراح نمایش «و صدا این همیشه ترسان»، حجت یداللهی و رضا مرادیان» اهدا شد.
هیئت داوران از بازیگران خردسال «پانته آکاوه»، «هزار باورساد»، «ساحل بریانی» در این جشنواره تقدیر کرد.
رضا ولی‌پور دهکردی، در بخش نمایشنامه‌نویسی برای نمایش سیاه در سبز رتبه نخست را کسب کرد.
گفتنی است 40 اثر به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی چهار محال و بختیاری رسیده بود که در نهایت 20 اثر به مرحله بازخوانی راه یافت و از این میان هشت اثر از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی شد.