kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر33916546 تمام ساعات شبانه‌روز


* از کمیسیون برجام مجلس درخواست می‌شود این مسئله را به آقای ظریف و تیم مذاکره‌کننده و دولت  تذکربدهند که ایران یک موجود رو به موت نبوده که شما از دشمنان با اصرار و التماس تقاضای احیای او را کرده و موفق شده باشید. ملت غنی‌سازی را از 5/3 درصد به 20درصد رسانده بود و به‌رغم خیانت‌های بعضی در فتنه 88 روز به روز هم بر اقتدارش در منطقه و دنیا افزوده می‌شد که دشمنان به جهت نیاز خود و جلوگیری از این پیشرفت روزافزون ایران اسلامی که حتی با وجود تحریم‌ها ادامه داشت پای میز مذاکره آمدند. متاسفانه اصلا به نقاط مثبت و قدرت منطقه‌ای کشورمان توجهی نمی‌شود.
عربی
* این طور که از قرائن و شواهد برمی‌آید دولتمردان با اهداف جناحی و انتخاباتی، بنا دارند با کمک توپخانه رسانه‌ای (زنجیره‌ای) و اهانت‌ به قصد ارعاب منتقدان دلسوز و با بزک کردن برجام و فرار از پاسخگویی، به هر قیمتی که شده ملت را در برابر عمل انجام شده قرار دهند. در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز ملت قهرمان و ولایتمدار کشورمان لازم است با افزایش بصیرت و توجه به فرامین و توصیه‌های رهبری به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نماید.
قاسمی رودسری
* دولت از شب پرداخت یارانه به عنوان شب مصیبت عظما یاد می‌کند ولی مصیبت عظمای ملت زمانی است که خدای ناکرده کارگزاران نظام به جای اینکه منافع نظام را تامین کنند و به گره‌گشایی از جامعه اهتمام ورزند ناخواسته  فریب دشمن را بخورند و با ادبیات دشمن با ملت حرف بزنند.
نجاری- کاشان
* رهبر معظم انقلاب خطر دشمن را مستند و با دلایل روشن بیان فرمودند و نظر خود را در مورد تلاش دشمن برای نفوذ از طریق برجام و اینکه مجلس کنار گذاشته نشود اعلام کردند .
فرخی
* حادثه دلخراش مکه که منجر به فوت تعدادی از حجاج ایرانی و غیرایرانی گردید را به خانواده معظم آنها تسلیت گفته و از خداوند متعال آزادی قبله اول و دوم مسلمانان جهان را با فروپاشی آل سعود مسئلت می‌کنم.
خامی‌زاده
* در لبیک به فرمایش امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند هر لحظه آماده حضور در صحنه‌های انقلاب باشید عرض می‌کنم ما مرزداران ایران اسلامی به ندای قرآن و ولایت پاسخ داده و آمادگی خود را برای حضور  در تمامی صحنه‌ها اعلام می‌داریم و به بدخواهان داخلی و خارجی عرض می‌کنم ملت بصیر و پیرو ولایت فتنه‌های بزرگ‌تر از 88 را نیز با توکل به خداوند پشت سر خواهند گذاشت و خللی در اراده ملت ایجاد نخواهد شد.
شجاع از بوکان
* امام خمینی(ره) بیش از سه دهه قبل وضعیت برخی افراد به ظاهر انقلابی را ترسیم کردند و فرمودند: ملتی که 15 خرداد و 17 شهریور را با افتخار پشت سر گذاشته از محاصره اقتصادی و نظامی باک ندارد. آنان باک دارند که اقتصاد را زیربنا و شکم را قبله‌گاه و دنیا را مقصد و مقصود می‌دانند.
6127---0912
* در وزارت امور خارجه استفاده از سرویس بهداشتی فرنگی فقط برای مدیران کل می‌باشد.  بنویسید کارمندان جزء این وزارتخانه که مشکل نشستن دارند چه باید بکنند؟
محمودی
* اعلام کرده‌اند بیمه تکمیلی جانبازان شاغل و بازنشسته تا پایان شهریور ماه امسال اعتبار دارد. این چه رفتاری است که مدیران بنیاد جانبازان با جانبازان پا به سن گذاشته و ناتوان دارند؟ هر روز یک سنگ جلوی پای زخمی شده‌های جنگ می‌اندازند و آنان را ناراحت می‌کنند.
8808---0911
* از دولت تدبیر درخواست می‌شود فرمول محاسبه پول برق را به مردم آموزش دهد تا مردم تکلیف خود را بدانند! قبض جدید علی‌رغم کاهش دما و در نتیجه مصرف برق، از دوره‌های قبل بیشتر است! چرا؟
7911---0939
* آمار ناباروری زنان کشور همچنان بسیار بالاست چرا در اجرای سیاست ازدیاد جمعیت رایگان شدن هزینه جراحی بازگشت به باروری در مورد زنان به صورت قانون درنیامده و عملی نمی‌شود؟
6263---0938
* ما آبادانی‌ها در جنوب کشور غیر از گرانی از ناامنی و سرقت‌های پی‌درپی نیز زندگی نداریم. مسئولین این دولت یک چیزی را مثال بزنند و بگویند توانسته‌اند برای مردم کاری بکنند.
حسینی از آبادان
* از دولت تدبیر که هر از چند گاه به برخی جانبازان سر می‌زند درخواست می‌شود بازبینی مجدد به موضوعاتی مثل درصد جانبازی و ترمیم حقوق آنهایی که به علت درآمد 450 هزار تومانی و بیماری‌های عصبی، شیمیایی و... و مستاجری حتی دچار مشکلات خانوادگی شده‌اند، در برنامه قرار دهد. با این درآمد و مستاجر بودن جانبازی که نه تنها توانایی فعالیت بدنی ندارد بلکه حتی در امور کاملا شخصی خود دچار مشکلات و محدودیت‌هایی است چگونه می‌تواند شرمنده خانواده نشود؟
راوی
* طبق قانون اساسی مگر تحصیلات تا دیپلم رایگان نیست؟ پس چرا در بسیاری از مدارس دولتی تا مبلغ مورد درخواست مدرسه پرداخت نشود ثبت‌نام دانش‌آموز انجام نمی‌شود؟
6022---0919
* با توجه به بازگشایی جاده خوزستان- بروجن و افزایش تصادفات به علت کوچک بودن عرض جاده و برخی از ناامنی‌ها از نیروی انتظامی درخواست حضور بیشتر در این مسیر را دارم.
8938---0913
* یک مستمری‌بگیر هستم. برای بنده مبلغ 150 هزار تومان پول برق آمده به خدا قسم با این گرانی که دولت راه‌انداخته قادر به ادامه زندگی نیستم چرا فریاد ما به گوش مسئولین نمی‌رسد.
بهمنی
* مگر دولت که همه چیز را به توافق هسته‌ای گره زده بود، حال که توافق حاصل شده جا داشت یارانه شهریور را با توجه به بازگشایی مدارس 20 شهریور به حساب خانوارها واریز می‌کرد نه 28-27 شهریور! افراد بی‌بضاعت حداقل خرید برای بچه‌های محصل خود را تهیه می‌کردند.
1638---0938
* بعضی از روزنامه‌های زنجیره‌ای و پادوهای غرب در داخل کشور که تصور می‌کنند از این مذاکرات چیزی عایدشان می‌شود، سخت در اشتباهند چرا که غرب با اساس اسلام مشکل دارد نه با انرژي هسته‌ای و امثالهم. نگرانی دشمنان این است که پرتو نور انقلاب اسلامی به جهان تابیدن گرفته و می‌رود تا زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت شود. شایسته است مسئولین نظام در عمل به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از همه پیش قدم‌تر باشند.
9107---0917
* عمر دو ساله دولت را مسائل توافق هسته‌ای سپری کرد فکر کنم عمر کمتر از 2 سال باقیمانده نیز روی نقاط قوت و ضعف توافق (برجام) سپری خواهد شد و پس از 4 سال وضع اقتصاد و معیشت، کار و تولید، فرهنگ اسلامی، حیا و عفاف جامعه، ازدواج و... بدتر از شروع دولت یازدهم خواهد بود. کی دولت می‌خواهد از خواب غفلت بی‌توجهی به فرهنگ و حجاب و اشتغال جوانان بیدار شود؟!
هادی
پاسخ روابط عمومی تاکسیرانی تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در آن روزنامه وزین مورخ 9/6/94 با موضوع «درخواست از تاکسیرانی» و با تشکر از تماس شهروند محترم به آگاهی می‌رساند، پروژه نصب دستگاه کارتخوان برای تاکسی‌ها در دستور کار این سازمان قرار دارد و در حال حاضر با چند بانک به عنوان پشتیبان این طرح مشغول مذاکره بوده و مقدمات اجرای آن در صورت پشتیبانی زیرساخت اینترنت بانک‌ها در تاکسی‌ها هم فعال خواهد شد.»