kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

خواندنی از ورزش ایران


*گنجی مدیر‌عامل باشگاه مهرام از غیبت این تیم در فصل آینده لیگ برتر خبر داد و گفت‌: من در این مدت صحبتی انجام نداده‌ام و صبر کرده‌ام تا وضعیت بازیکنان و شرایط تیم ‌ملی مشخص شود تا تاثیری بر روی کار آنها نداشته باشم. واقعیت این است که دیگر مهرام در لیگ برتر سال آینده شرکت نمی‌کند و دلایلش را نیز ان‌شا‌ء‌الله بعد از جام ملت‌های آسیا که با قهرمانی تیم ‌ملی ایران همراه خواهد بود بیا‌ن‌ خواهم کرد، اما در رده‌های پایه و آکادمی بسکتبال با قدرت‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.
* نصرالله سجادی به عنوان عضو کمیته هماهنگی بازی‌های داخل سالن آسیا راهی ترکمنستان شد تا آخرین بحث‌ها و تبادل نظرها درباره بازی‌های 2017 عشق‌آباد مورد بررسی قرار گیرد. بهرام افشارزاده، مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز سجادی را در این سفر همراهی می‌کند.
* دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد خبر داد و گفت: این مسابقات در روزهای 22 تا 24 مهر ماه و با حضور تیم‌های لیگ برتری کشتی کشور در ورزشگاه شش هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.کیانی در خصوص وضعیت تیم هیئت کشتی استان کرمانشاه در لیگ برتر، گفت: هیئت کشتی استان کرمانشاه در این مسابقات تیمی ندارد و فقط از تیم های استانهای دیگر میزبانی می‌کند.