kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۲۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵

کشف 343 کیلوگرم حشیش و هروئین در اصفهان و یزد

ماموران نیروی انتظامی در دو عملیات جداگانه 343 کیلوگرم حشیش و هروئین کشف کردند.
سرویس شهرستان‌ها-

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران یگان تکاوری این فرماندهی حین گشت‌زنی در محور ابرکوه به حسن‌آباد به یک دستگاه خودروی وانت مزدا که با سرعت در حرکت بود مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند ولی راننده خودرو بدون اعتنا به هشدار پلیس از محل متواری شد.
سرتیپ عبدالرضا آقاخانی افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز خودرو را در یکی از بیابان‌های اطراف شهر توقیف و متهم را که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار بود دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو 261 کیلوگرم حشیش و 59 کیلو و 650 گرم هروئین که با پوشش بسته‌های قهوه به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: راننده این خودرو فردی 40 ساله و غیربومی است که این مقدار مواد را از مرزهای شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن از مسیرهای فرعی به سمت تهران را داشت.
همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس این استان از ورود یک محموله مواد افیونی به محورهای مواصلاتی استان یزد مطلع شد.
سرهنگ عطاالله احمدی افزود: به همین منظور تیم عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن ردیابی و شناسایی خودروی قاچاقچیان، در یک عملیات ضربتی خودرو سواری «تیبا» مربوط به آنها را متوقف و در بازرسی از آن 23 کیلو و 300  گرم هروئین کشف کرد.
وی با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ، تصریح کرد: قاچاقچیان این مواد را از شرق کشور بارگیری کرده بودند و قصد  انتقال به پایتخت را داشتند.