kayhan.ir

کد خبر: ۵۵۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

اخبار کوتاه از فوتبال

میزبانی پرسپولیس از ملوان در جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور دیروز با حضور غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد. پس از اتمام مراسم قرعه‌کشی، نتایج رقابت‌های فوق به شرح زیر اعلام شد: * سیاه‌جامگان مشهد (میزبان) – سایپا (میهمان) *پرسپولیس (میزبان) – ملوان بندر انزلی (میهمان). مسابقات مرحله 8/1 جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری در روزهای 28 و 29 شهریور برگزار خواهد شد.
ریوالدو در استقلال ماندنی شد
معاون ورزشی باشگاه استقلال از ادامه کار باشگاهش با ریوالدو خبر داد. علی نظری جویباری درباره وضعیت ریوالدو گفت: امروز (دیروز) یک جلسه خوب با مدیر برنامه‌های ریوالدو و این بازیکن داشتیم و بحث‌های خوبی میان ما مطرح شد. خوشبختانه به توافق رسیدیم که کار را با ریوالدو ادامه دهیم ولی باید این مسئله را مکتوب کنیم و تعهداتی به قرارداد این بازیکن اضافه شود تا مشکلی که در حال حاضر ایجاد شده، مجددا تکرار نشود.
پرسپولیسی‌ها همچنان درگیر جذب اسپانسر
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید هنوز زمینه لازم برای جذب اسپانسر و انجام تبلیغات وجود ندارد. حسین عبدی پس از پایان جلسه هفتگی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بحث جذب اسپانسر گفت: درباره اسپانسر باید بگویم که هنوز زمینه‌های لازم برای درآمدزایی اسپانسر وجود ندارد. ما مبالغی را از اسپانسر درخواست می‌کنیم که آنها هم باید بتوانند میزان هزینه‌ای را که انجام می‌دهند، بازگردانند. هنوز زمینه لازم برای تبلیغات حرفه‌ای وجود ندارد. چند نفر برای عقد قرارداد هم پیش آمده‌اند اما پس از بررسی‌های لازم، دیده‌اند که نمی‌توانند درآمدزایی کنند و کنار کشیده‌اند.
برنامه بازی‌های تیم امید در انتخابی المپیک
تیم ‌ فو‌تبا‌ل امید ایران از بیست و دوم دی ماه سال جاری ر‌قا‌بت‌های خود را در مسیر ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو آغاز خواهد کرد. تیم ‌فو‌تبا‌ل امید ایران در گروه اول با تیم‌های قطر (میزبان)، چین و سوریه همگروه است. ملی‌پوشان فو‌تبا‌ل ایران در بازی ابتدایی خود بیست و دوم دی ماه سال جاری پس از دیدار میزبان مقابل چین در بازی افتتاحیه به مصاف سوریه خواهند رفت. پس از آن تیم ‌ فو‌تبا‌ل امیدکشورمان در دومین دیدار خود در تاریخ 25 دی ماه سال جاری و سه روز پس از اولین دیدار خود به مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل قطر خواهند رفت. دیگر دیدار این گروه نیز مابین تیم‌های چین و سوریه برگزار می‌شود. سومین دیدار ملی‌پوشان ایران نیز در مرحله گروهی بیست و هشتم دی ماه در مقابل چین برگزار می‌شود و قطر و سوریه نیز دیدار پایانی این گروه را برگزار خواهند کرد. تیم‌های اول و دوم گروه A به ترتیب در مقابل تیم‌های دوم و اول گروه B که به احتمال فراوان تیم‌های عربستان و ژاپن خواهند بود در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری به میدان خواهند رفت.پس از آن دیدارهای مرحله نیمه نهایی در تاریخ ششم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود. دیدار رده‌بندی نهم بهمن ماه و دیدار فینال نیز در دهم بهمن ماه سال جاری در ورزشگاه بن خلیفه که متعلق به باشگاه لخویا است، برگزار خواهد شد.
قضاوت صالحی و حیدری برای سرخابی‌ها
طبق اعلام کمیته داوران، دیدارهای استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر را به ترتیب بیژن حیدری و احمد صالحی قضاوت می‌کنند. اسامی داوران قضاوت‌کننده در هفته ششم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور درحالی از سوی دپارتمان داوری اعلام شد که بیژن حیدری دیدار گسترش فولاد تبریز با استقلال تهران را قضاوت می‌کند. همچنین اشکان خورشیدی در بازی سپاهان اصفهان با تراکتورسازی تبریز داوری می‌کند و قضاوت دیدار پرسپولیس با سایپا هم به احمد صالحی سپرده شده است.
امید نفتی‌ها به قول وزیر
علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران  درباره مشکلات مالی باشگاه نفت تهران گفت: ما دو روز پیش درباره مشکلات مالی باشگاه نامه‌ای به آقای وزیر نوشتیم. می‌دانیم وزیر بعد از اتفاقات 1 + 5 سرش بسیار شلوغ است، ولی سعی کردیم به نحوی با وزیرمان ارتباط بگیریم.وی ا‌دا‌مه‌ داد: همین قدر که وزیر و رئیس شرکت ملی نفت قولی به بچه‌ها بدهند که مشکلات مالی حل می‌شود مورد قبول است، می‌دانیم که قول کتبی و قول عملی ایشان هیچ فرقی نمی‌کند.