kayhan.ir

کد خبر: ۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* وزیر خارجه کشورمان اعلام کرده که تعهدات ایران از اول مهر باید اجرایی شود در حالی که قبلاً گفته بودند تعهدات از آذر ماه شروع خواهد شد. راست و حسینی واقعیت‌ها را به مردم بگوئید تا معلوم شود چه کار کرده‌اند. چرا به صورت قطره چکانی اطلاعات به مردم می‌دهند.
بنی‌هاشمی
* از امتناع دولت نسبت به ارائه لایحه به مجلس درباره برجام نتیجه گرفته می‌شود که برخی مجلس بی‌خاصیتی را می‌خواهند که فقط فرامین دولت را اجرا کند. این کارها حکایت از یک روحیه خود محور و خودکامه دارد هر چند شعار مردم‌سالاری بدهند.
2405---0917
* از آقای رئیس جمهور و دولتش از اینکه برای مسکن و اصلاح یارانه ها قدمی بردارند بطور کل نا امید گشته‌ایم حداقل در رابطه با کاهش عواقب سوء توافق هسته‌ای (برجام) کاری بکنند که توسط نسل‌های بعدی سرزنش نشویم.
9614---0912
* سخن اخیر در تخریب شورای نگهبان مرا به یاد حرف‌های اصلاح‌طلبان به هنگام استعفا در مجلس ششم انداخت که نظارت قانونی شورای نگهبان را زیر سؤال می‌بردند و به خاطر همین قانون ستیزی از چشم مردم افتادند.
3104---0912
* دارایی افراد از قبیل کارخانه، نوع و تعداد ماشین و پول‌هایی که در حساب‌های مختلف بانک‌ها دارند با توجه به شماره کد ملی افراد قابل شناسایی است ولی دولت برای اینکه در انتخابات از آرای این جماعت محروم نشود نمی‌خواهد این شناسایی صورت بگیرد.
2405---0917
* در شرایط فعلی که متاسفانه شاهد بدحجابی‌ها در معابر عمومی شهر هستیم برهمگان ثابت می‌شود بکارگیری نیروی انتظامی در امر مبارزه با مفاسد اجتماعی امری لازم و ضروری است و به بهانه کار فرهنگی نمی‌توان از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کرد. قدم اول در این مسیر ابلاغ قانون امر به معروف و نهی از منکر و تهیه آئین‌نامه اجرایی و اجرای آن است.
1933---0933 و گودرزی
* با توجه به وقوع دو زلزله اخیر در اطراف تهران و خطر وقوع آن در تهران، مسئولیت شهرداری در این خصوص دو چندان می‌باشد. یکی از راههای قابل پیش‌بینی و جلوگیری از افزایش تلفات احتمالی، باز کردن خیابان‌ها و کوچه‌های در طرح تعریض است. مثلاً در منطقه 12 خیابان معیری کوچه ایزدی نیک و کوچه سلطانزاده و خیابان ولیعصر(عج) کوچه «وشتاهل» می‌بایست عقب‌نشینی کنند تا عبور وسایل امدادی با مشکل مواجه نشود.
یکی از اهالی محل
* در خط باغستان شهریار- میدان آزادی با اینکه 24 اتوبوس کار می‌کنند ولی در شروع و پایان روز هیچ‌یک از اتوبوس‌ها در خط نیستند و مسافرین سرگردان می‌مانند. چرا باید با وجود امکانات باز هم مردم عذاب بکشند و کسی پاسخگو نباشد؟
ذاکر
* 5 ماه از سال گذشته هنوز بودجه اختصاص داده شده به اداره بهزیستی استان کردستان پرداخت نشده است. بنویسید افراد معلول این منطقه برای دریافت مایحتاج ضروری با مشکل مواجه هستند.
8961---0930
* مدیران و بازرسان مستقر در بازار میوه و تره‌بار شهرداری در طول روز هرازگاهی بر نحوه عملکرد میوه‌فروشان سرکشی نمایند و نگذارند علاوه بر برخورد نامطلوب با مشتریان، هرچه میوه‌های نامرغوب ریز و درشت به مشتریان ارائه و در حق آنها اجحاف کنند. برخی اوقات اعتراض که می‌شود با عصبانیت کیسه میوه را از دست مشتری دریافت و حرمت شهروندان را زیر پا می‌گذارند!
کاظم رنجدیده
* در منطقه لویزان بافت مذهبی حاکم است ولی بعضی با دامن زدن به بی‌حجابی تلاش می‌کنند این بافت را تغییر بدهند. مسئولان نیروی انتظامی اجازه این دهن‌کجی را ندهند.
9951---0918
* پنج ماه از سال گذشته ولی سازمان تامین اجتماعی هنوز تفاوت حقوق فروردین ماه را به مستمری‌بگیران پرداخت نکرده است.
4470---0919
* از وزیر محترم نیرو درخواست می‌شود هزینه آب و برق شهرستان دهلران را که از نظر آب و هوایی مثل خوزستان است همانند این استان در نظر بگیرند نه مثل ایلام که شاید به کولر آبی هم نیاز نداشته باشد. برای روشن شدن مطلب از هواشناسی سوال کنید.
صادق همتی
* بیش از یک سال قبل از گمرک کرج لنت‌های غیراستاندارد وارد بازار شد. طبق قانون؛ گمرک موظف است کمتر از سه ماه موضوع را به دادستانی اعلام کند ولی با گذشت یک سال هیچ خبری از اعلام موضوع توسط گمرک به دادستانی نیست. چرا؟!
2126---0936
* دبیران مقطع دبیرستان برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان دبیرستانی آموزش‌دیده و مهارت کسب کرده‌اند نه برای دانش‌آموزان ابتدایی. انتقال این دبیران به مقطع ابتدایی خسارت‌های جبران‌ناپذیری به فرزندان این مرز و بوم وارد خواهد کرد.
8890---0913
* به نظرم ما قشر کم‌درآمد و مستضعف جامعه که به لطف دولت یازدهم فقیرتر هم شده‌ایم باید جمع شده و خانواده خود را محو کنیم تا برای متولیان جامعه سخت نگذرد و خواب راحت وزیر اقتصاد را تبدیل به مصیبت عظما نکنیم.
0622---0912