kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

اخبار کوتاه از فوتبال

دیدار کفاشیان با بلاتر
علی کفاشیان برای حضور در کمیته فوتسال فیفا به زوریخ سفر کرد. کفاشیان تا سه‌شنبه در سوئیس خواهد بود و ضمن حضور در جلسه کمیته فوتسال فیفا، دیداری نیز با سپ بلاتر رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) خواهد داشت.پیش‌بینی می‌شود در جریان سفر کفاشیان به زوریخ و دیدارش با بلاتر موضوع بلوکه ماندن پول فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا به دلیل تحریم‌های غرب علیه ایران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
وینگادا چهارشنبه در تهران
نلو وینگادا چهارشنبه برای مذاکره نهایی با رییس فدراسیون فوتبال چهارشنبه به تهران می‌آید.
پیروزی الکویت با نکونام در پلی‌آف لیگ قهرمانان
 تیم الکویت کویت که جواد نکونام را در اختیار دارد موفق شد در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه‌ سه بر یک برابر میزبانش لوکوموتیو ازبکستان به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند.هر سه گل الکویت را در این دیدار عصام جمعه به ثمر رساند. نکونام در این دیدار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.الکویت در مرحله بعد باید تیم لخویا قطر را از پیش‌رو بردارد. در صورتی که این تیم کویتی بتواند برابر نماینده قطر به پیروزی برسد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت و در کنار تراکتورسازی قرار خواهد گرفت.
چراغ سبز ذوب‌آهن به نمایندگان ایران
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: هنوز هیچ یک از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی ازما بازیکن نخواسته ولی اگر چنین درخواستی به دست ما برسد آن را بررسی می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که به نمایندگان آسیایی‌مان کمک کنیم.
دایی:صاحبان پرسپولیس بیایند و پاسخگو باشند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نوع بازی تیمش در دیدار برابر فجرسپاسی گفت: شادابی را از ما گرفتند و خودشان هم باید پاسخگو باشند.علی دایی بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران در خصوص نوع بازی تیم پرسپولیس تاکید کرد: شادابی را از ما گرفتند و خودشان هم باید پاسخگو باشند. تیمی که طی چند روز گذشته دوجلسه تمرین کرده باشد بهتر از این هم نمی تواند بازی کند. زمانیکه بازیکنان آرامش نداشته باشد و نتوانند به خوبی تمرین کند نمی توان از آنها انتظار داشت.وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آینده تیم پرسپولیس، گفت: من سرمربی تیم هستم، نه مدیر عامل و یا عضو هیئت مدیره که بخواهم در خصوص آینده این تیم تصمیم بگیرم.زمانیکه همه داد از لیگ حرفه ای می زنند همه چیز باید حرفه ای باشد، اگر در یک تیم محلی بازی می کردیم می توانستم در خصوص آینده نظر دهم. صاحبان این تیم خودشان بیایند و در خصوص آینده پرسپولیس تصمیم بگیرند.
تیموریان بازی با ملوان را از دست داد
 آندرانیک تیموریان، هافبک تیم فوتبال استقلال در دیدار با سایپا از داور کارت زرد گرفت و سه کارته شد تا دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان را از دست بدهد.
دلیل بازی ندادن به علی کریمی
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه از همان دقایق ابتدایی بازی مشخص بود که نفت برنده میدان خواهد شد دلیل بازی ندادن به علی کریمی را نیز اعلام کرد.تونی اولیویرا پس از شکست سنگین 3 بر صفر تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: نفتی هابهتر از ما بازی کردند و باید بازی را می بردند.وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار به علی کریمی بازی ندادید و آیا هدف شما این بود که او را برای بازی فینال حفظ کنید خاطرنشان کرد:  چون علی کریمی حالش خوب نبود به او در این دیدار بازی ندادیم و بازی نکردن او هیچ دلیل خاص دیگری ندارد.
صدمین گل برهانی با پیراهن استقلال
آرش برهانی با گلی که در جریان بازی استقلال و سایپا به ثمر رساند موفق شد صدمین گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر برساند و از این حیث رکورددار شد.این بازیکن تا پیش از این 99 گل برای آبی‌پوشان به ثمر رسانده بود و حتی رکورد فرهاد مجیدی با 91 گل و علی جباری با 89 گل را شکست.
برنامه سه هفته پایانی لیگ اعلام شد
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران ،برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر را با در نظر گرفتن دیدارهای چهار تیم در لیگ قهرمانان آُسیا و همزمانی سه هفته پایانی مسابقات اعلام کرد.
طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ بازی های هفته 28 روزپنجشنبه 7/1/1393، هفته 29 روز شنبه 16/1/1393 و هفته سی‌ام روز پنجشنبه 21/1/1393 به طور همزمان برگزار خواهد شد.
مسئول جدید برای خصوصی سازی سرخابی ها
طی حکمی از سوی گودرزی وزیر ورزش و جوانان امیر رضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در پیگیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس شد.