kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۱
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

ایران امروز به بسیاری کشورها تسلیحات صادر می‌کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به بسیاری کشورها تسلیحاتی صادر می‌‌کند که جزو بالاترین سطوح تکنولوژیک محسوب می‌شود و ما هیچ نیازی به خارج از کشور نداریم.
قم - خبرنگار کیهان:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به بسیاری کشورها تسلیحاتی صادر می‌‌کند که جزو بالاترین سطوح تکنولوژیک محسوب می‌شود و ما هیچ نیازی به خارج از  کشور نداریم.
سرتیپ حسین دهقان شنبه‌شب در جشن انقلاب اسلامی که به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد زین‌العابدین(ع) برگزار شد اضافه کرد: ایران در حوزه فضایی نیز به تائید مراکز آکادمیک جهانی، در سال 2013 پرشتاب‌ترین حرکت را در میان پنج کشوری که اخیرا وارد حوزه فضایی شده‌اند به سمت علوم و فنون فضایی داشته است و امروز کمتر کشوری در دنیا وجود دارد که تمام زنجیره تجهیزات فضایی را در داخل تولید کند که جمهوری اسلامی جزو معدود کشورهای دارنده این فناوری است.
وی ادامه داد: امروز هر محصولی که در مواجهه با دفاع در برابر نظام سلطه باشد توسط فرزندان همین مرز و بوم در راستایی که بتواند وجه غالب را از صحنه بیرون بیاورد در داخل کشور تولید می‌شود.
دهقان گفت: اگر امروز آمریکا می‌‌گوید گزینه نظامی بر روی میز است ملت ما بارها نشان داده‌اند هیچ سر سازشی با نظام سلطه ندارند و اهل مبارزه‌اند؛ آمریکا یک بار چنین کاری را انجام دهد تا ببیند چه سرنوشتی پیدا می‌کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با هیچ یک از انقلاب‌های تاریخ قابل مقایسه نبوده و با هیچ یک از نظریات انقلابی تبیین نمی‌شود زیرا حادثه‌ای منحصر به فرد و دارای شاخصه‌های ویژه خود است.
وی افزود: رهبری امام خمینی نیز متمایز از هر رهبری اجتماعی و دینی پس از دوران اهل‌بیت(ع) است زیرا سبک رهبری ایشان برگرفته از سیره اهل بیت(ع) بوده و ایشان دارای انگیزه‌های الهی و توجه به مقصدی الهی بود.
وی افزود: اصل ولایت مطلقه فقیه اصلی مترقی است که تمام انسجام و حرکت رو به پیشرفت و مقتدرانه ایران اسلامی را سبب شده است.