kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸

حوادث کوتاه از کشور


تصادف مرگبار در جاده هراز
ساری - فارس: سرپرست اورژانس مازندران گفت: در حادثه دلخراش تصادف بین 2 خودرو پژو پارس و کامیونت ایسوزو، 4 سرنشین 2 خودرو جان خود را از دست دادند.
مصدری خاطرنشان کرد: محل وقوع حادثه حد فاصل تونل زیارباغ و پل لاسم بود که در ساعت 1:15 دقیقه بامداد دیروز رخ داد.
سرپرست اورژانس 115 مازندران با اشاره به مصدومیت دو سرنشین دیگر این دو خودرو افزود: علت تصادف در دست بررسی است.

خواب ابدی راننده

اراک - خبرنگار کیهان: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری هیوندا 2 کشته و مجروح برجا گذاشت.
در این سانحه رانندگی که در جاده ساوه - همدان رخ داد، راننده خودرو در دم جان باخت و دیگر سرنشین خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
علت این سانحه رانندگی خستگی و خواب‌آلودگی راننده اعلام شد.

قربانیان بی‌احتیاطی

* بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ایسوزو با 2 دستگاه کامیون متوقف در جاده ساوه - همدان 2 نفر جان باختند.
در این سانحه رانندگی، راننده ایسوزو و سرنشین یکی از کامیون‌ها جان خود را از دست دادند.
این حادثه به علت عدم توجه راننده ایسوزو به علائم هشدار‌دهنده نسبت به 2 دستگاه کامیون متوقف و بوکسل شده رخ داد.

دستگیری قاتل

بابل - خبرنگار کیهان:فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 با استفاده از سلاح شکاری به سمت 3 نفر به نام‌های حمید-ه، مهران الف و ابوالفضل-ت تیراندازی و اقدام به فرار کردند که ماموران کلانتری 12 پس از چند ساعت تعقیب و گریز خودرو آنان را که در یکی از خیابان‌‌های بابل رها کرده بودند کشف کردند.در تعقیبات پلیس یکی از عاملان تیراندازی پس از 10 ساعت دستگیر شد. وی علت این درگیری را اختلافات مالی عنوان کرد.
در این درگیری یک نفر به هویت «هادی-ه» در اثر جراحات وارده فوت کرد.

انهدام شبکه توزیع مواد مخدر

شیراز - ایرنا: روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان فارس اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و بیش از 4 تن مواد افیونی کشف و ضبط شد.
قاچاقچیان این میزان مواد مخدر را که شامل تریاک و حشیش است در یک دستگاه تریلر کانتینردار جاسازی کرده و از طریق مرزهای شرقی کشور به سیستان‌و‌بلوچستان و فارس انتقال داده بودند که با هوشیاری ماموران اطلاعات به دام افتادند و محموله 4 هزار و 100 کیلوگرمی مواد افیونی کشف و ضبط شد.

کشف مواد آتش‌زا

سرویس شهرستان‌ها - رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی از کشف 315  هزار و 970 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این استان همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی سال خبر داد.
سرهنگ رسول الفی‌پور افزود: در طرحی که در 48 ساعت گذشته و به صورت منطقه‌ای در این راستا صورت گرفت، ماموران در بازرسی‌های به عمل آمده از مکان‌های از پیش‌ شناسایی شده مقادیری مواد محترقه غیرمجاز به دپو شده بودند، کشف شد.وی با اشاره به توقیف 29 دستگاه خودرو در این زمینه اظهار داشت: در مجموع 37 نفر از متهمان این پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شدند.