kayhan.ir

کد خبر: ۵۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۸

دستور سیدحسن نصرالله به نیروهای مقاومت برای مقابله با فتنه‌انگیزی در لبنان

سیدحسن نصرالله به نیروهای مقاومت دستور داد مقابله با تروریست‌های تکفیری را در اولویت خود قرار دهند.

سیدحسن نصرالله به نیروهای مقاومت دستور داد مقابله با تروریست‌های تکفیری را در اولویت خود قرار دهند.
به گزارش ایرنا، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله از نیروهای مقاومت خواسته ضمن تعامل با شخصیت‌های سیاسی اهل سنت با فتنه‌انگیزی در لبنان مقابله کنند.
به گفته سیدحسن نصرالله تکفیری‌ها درصدد ایجاد فتنه مذهبی به ویژه شیعه و سنی در لبنان هستند و جلوگیری از وقوع این فتنه بزرگترین ضربه را به تکفیری‌ها و توطئه آنها وارد خواهد آورد.
به همین دلیل حزب‌الله گفت‌وگو با چهره‌های اهل سنت را آغاز کرده تا با همکاری اهل سنت نیروهای مقاومت بتوانند جلو وقوع فتنه‌انگیزی در لبنان که با حمایت دشمنان و در راس آن رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، جلوگیری کند.
در این حال فرمانده نیروهای امنیت عمومی لبنان ضمن ابراز نگرانی از فعالیت رو به افزایش تکفیری‌ها اظهار داشت رژیم صهیونیستی با کمک تروریست‌های تکفیری درصدد فتنه‌انگیزی در لبنان است.
ژنرال عباس ابراهیم با بیان اینکه اوضاع خطرناک امنیتی و تهدیدها همه سرزمین لبنان را فرا گرفته و ما را در برابر امتحانی بزرگ قرار داده است، افزود: انفجارهای انتحاری، ترورهای سیاسی و غیرسیاسی و دیگر حوادث غیرانسانی تنها به نفع رژیم صهیونیستی است؛، دشمن که نتوانسته در جنگ مستقیم، همزیستی و وحدت لبنان را از میان ببرد اکنون از راه تروریسم به دنبال تحقق این هدف شوم است.
خبر دیگر اینکه حزب‌الله یک هسته تروریستی متعلق به گروه داعش را در ضاحیه بیروت متلاشی کرده است.
به گزارش فارس گفته می‌شود که اعضای این گروه با بندر بن‌سلطان شاهزاده سعودی در ارتباط بودند.
به عقیده کارشناسان منطقه رژیم صهیونیستی پس از شکست خفت‌بار از حزب‌الله در جنگ 33 روزه به دنبال آن است که با فتنه‌انگیزی در لبنان جبهه مقاومت را تضعیف کند.