kayhan.ir

کد خبر: ۴۷۸۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

اخبار کوتاه از فوتبال

مظلومی سرمربی استقلال می شود؟!
ایگور استیماچ مربی اهل کرواسی برای مذاکره با باشگاه استقلال به تهران سفر کرده بود اما ظاهرا طرفین بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا همچنان وضعیت سرمربی‌گری تیم فوتبال استقلال نامشخص باشد. استیماچ 47 ساله که سابقه بازی در تیم ملی کرواسی را در کارنامه خود دارد در جام جهانی 98 شاگرد بلاژویچ بود. امیرهوشنگ سعادتی مدیر برنامه‌های استیماچ با تایید این مطلب گفت: «آقای افشارزاده با بنده تماس گرفتند و گفتند وزارت ورزش موافق رقم بودجه پیشنهادی آقای استیماچ نیستند و به این ترتیب حضور استیماچ در استقلال منتفی است. این در حالی است که ما با استقلال درباره رقم توافق کرده بودیم.» اما با این وضعیت دوباره نام پرویز مظلومی به عنوان گزینه مربی‌گری استقلال مطرح شده و شانس بازگشت این مربی به استقلال زیاد است.
آغاز تمرینات پرسپولیس با حضور 9 بازیکن
تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز تمرینات پیش فصلش را برای حضور در لیگ پانزدهم در ورزشگاه درفشی فر آغاز کرد. در تمرین دیروز محسن بنگر، سوشا مکانی، بابک حاتمی،‌ علی علیپور، میلاد کمندانی، افشین اسماعیل زاده، مرتضی قدیمی پور، مهدی دغاغله و احمد نورالهی حضور داشتند. پرسپولیسی‌ها قرار است تمریناتشان را در تهران ادامه بدهند و در صورت مهیا شدن شرایط برای برگزاری اردو به خارج از کشور بروند و اردوی خود را در ترکیه یا کرواسی برگزار کنند. در تمرین دیروز پرسپولیس علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه و حسین عبدی عضو هیئت مدیره حضور داشتند.
عبدی: طاهری اختیارات مدیرعامل را دارد
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه عدم تمایل هیئت مدیره جدید به حضور برانکو در پرسپولیس گفت: از ابتدا می‌دانستیم برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد و به حضور او خوش‌بین هستیم. به این ترتیب این مسئله به پایان رسیده است. حسین عبدی درباره جلسه روز شنبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ گفت: درباره لیست بازیکنان قبلا جمع‌بندی‌هایی را انجام داده بودیم و امروز(دیروز) مجددا این لیست را بررسی کردیم. لیستی را برانکو به ما داده اما تا زمانی که تبدیل به قرارداد نشود کماکان یک لیست است. ممکن است تغییراتی را هم در این لیست و برنامه‌ها داده شود. زمانی گروه پرسپولیس کامل می‌شود که قرارداد بازیکنان کامل شود. وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود طاهری قرار است مدیرعامل پرسپولیس شود، خاطرنشان کرد: او سرپرست و نایب رئیس هیئت مدیره پرسپولیس است و تمامی اختیارات مدیرعامل را دارد و کارها را پیش می‌برد.
3 بازیکن با نفت تمدید کردند
علیرضا عزتی، وحید حمدی‌نژاد و وحید شیخ‌ ویسی کاپیتان‌های اول و دوم نفت تهران به همراه دروازه‌بان این تیم دیروز با حضور در دفتر باشگاه قرارداد خود را با نفت تمدید کردند. پیش از این گفته شده بود علیرضا عزتی مدنظر پرسپولیسی‌ها قرار دارد که با تمدید قرارداد او مسئله انتقالش به پرسپولیس نیز منتفی شد.
دو بازیکن از لهستان و کرواسی در لیست برانکو
در لیست خریدی که برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه داده یک بازیکن از کرواسی و یک بازیکن از لهستان دیده می‌شوند که برای پست‌های دفاع و خط حمله در نظر گرفته شده‌اند. برانکو در نشست‌های اخیر خود با مسئولان باشگاه بر اینکه نکته تاکید داشته که گابریل، اومانیا و تادو بازیکنان خارجی فصل پیش تیمش را نمی‌خواهد و به دنبال جانشین برای این نفرات است. در لیست برانکو یک دروازه‌بان داخلی هم دیده می‌شود که برانکو روی او به عنوان یک دروازه‌بان مطمئن حساب کرده است. پست‌های دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی و هافبک طراح نیز مدنظر برانکو قرار دارند و قرار است این پست‌ها نیز با جذب بازیکن داخلی تقویت شوند.
فریادشیران در بیمارستان بستری شد
نادر فریادشیران مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران دیروز به دلیل ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری شد. وی که دستیار محمد مایلی‌کهن در تیم‌های مختلف بود دیروز پس از اینکه از ناحیه قلب احساس ناراحتی کرد، در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان قلب تهران بستری شد. چندی پیش مایلی‌کهن به همین دلیل بستری شده بود.سرویس ورزشی روزنامه کیهان برای این مربی فوتبال کشورمان آرزوی سلامت می‌کند.
شروع تمرینات نفت بدون سرمربی
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به خارج از کشور سفر کرده است. علیرضا منصوریان که گزینه سرمربیگری تیم استقلال بود بعد از اینکه مذاکراتش با باشگاه نفت برای جدایی از این باشگاه و حضور در استقلال به نتیجه نرسید راهی خارج از کشور شده است. منصوریان تا دوشنبه آینده که تمرینات تیم نفت تهران برای فصل آینده آغاز می‌شود در ایران حضور نخواهد داشت.