kayhan.ir

کد خبر: ۴۶۷۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵

بهره‌برداری از 4 هزار و 670 واحد مسکونی در آذربایجان غربی

چهار هزار و 670 واحد مسکونی با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در مناطق مختلف آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح 4هزار مسکن مقاوم‌سازی شده در روستاها، بهره‌برداری از 670 مسکن مهر در شهر محمدیار، افتتاح طرح‌های هادی روستاهای آسایش و آلمان‌آباد ارومیه، آغاز ساخت 460 مسکن شهری در 8 شهر استان و اعطای 28 هزار جلد سند مالکیت به مالکان روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان است.
عزیزی اعتبار هزینه شده برای اتمام این طرح‌ها را 716 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با افتتاح این طرح‌ها، 33 هزار خانوار شهری و روستایی از خدمات  این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: با اهدای 28 هزار سند مالکیت به مالکان اماکن شهری و روستایی، تعداد اماکن سنددار روستایی و شهری به 188 هزار واحد معادل 80 درصد از اماکن روستایی و شهرهای زیر 25 هزار خانوار می‌رسد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز طرح‌های جدید در استان از آغاز عملیات مقاوم‌سازی 62 هزار واحد روستایی و ساخت 10 هزار و 900 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر خبر داد.