کد خبر: ۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

رئیس اسبق ستاد ارتش اسرائیل: ارتش ما از حزب‌الله می‌ترسد

رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که مقامات و نظامیان این کشور از رویارویی با نیروهای حزب‌الله لبنان می‌ترسند.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «دان حالوتس»، در ارتباط با جنگ 33 روزه سال 2006 علیه حزب‌الله لبنان به نکات جدیدی اعتراف کرد و گفت: با شروع جنگ زمینی مخالفت کردم، زیرا سربازان ما از رویارویی با نیروهای حزب‌الله می‌ترسیدند و به همین خاطر، وحشت‌زده بودند.
این فرمانده سابق رژیم صهیونیستی پا را از این هم فراتر گذاشت و فاش کرد، همه نخست‌وزیران اسرائیل در دهه‌های اخیر از «اسحاق رابین» گرفته تا «بنیامین نتانیاهو» از انجام عملیات زمینی واهمه داشته و دارند و با آن مخالفت می‌کنند، زیرا می‌دانند سربازان زیادی کشته خواهند شد.