کد خبر: ۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
70 تشکل دانشجویی از مجلس خواستار شدند

سؤال از رئیس جمهور و وزیر خارجه برای پاسخگویی به ابهامات مذاکرات هسته‌ای (اخبار دانشگاه)

دانشجویان 70 تشکل‌ دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای از مجلس خواسته‌اند تا به صورت جدی سؤال از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه را برای بیان جزئیات مذاکرات با مردم و پاسخگویی به ابهامات در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو در پی انتشار نامه‌ای از سوی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان، طی دو روز گذشته از مجلس، تاکنون بیش از 70 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور این نامه را امضا کرده‌اند و درخواست‌ها نیز همچنان ادامه دارد. متن اصلی این نامه که هنوز رسماً در رسانه‌ها منتشر نشده، حاوی نکات و ابهاماتی است که در روند برگزاری مذاکرات و متن بیانیه لوزان و نیز مطالبه در مورد دلایل عدم واکنش رسمی مسئولان به فکت‌شیت آمریکایی است. دانشجویان تشکل‌های دانشگاه‌های کشور در این نامه از مجلس شورای اسلامی خواسته‌اند تا به صورت جدی سؤال از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه را برای بیان جزئیات مذاکرات با مردم و پاسخگویی به ابهامات در دستور کار خود قرار دهند.