مردم اسپانیا در اعتراض به پایگاههای نظامی ناتو تظاهرات کردند
مردم اسپانیا با تجمع مقابل یک مقر نظامی، اعتراض خود را نسبت به فعالیت پایگاههای نظامی ناتو در اسپانیا اعلام کردند.
به گزارش ایسنا، مردم شهر مادرید پایتخت اسپانیا با برگزاری تظاهرات نسبت به فعالیت پایگاههای نظامی ناتو در کشورشان اعتراض کردند. سخنگوی یکی از نهادهای سازماندهنده این تظاهرات اعلام کرد: «اسپانیا منابع مالی سربازان و مقرهای عملیاتی را در خود جای داده که درباره وضعیت آنها کشورهای دیگر تصمیمگیری میکنند و این مسئله هیچ تاثیر مثبتی بر منافع ما ندارد.» شرکتکنندگان در این تظاهرات خواستار کاهش بودجه نظامی اسپانیا و برچیدن پایگاههای نظامی ناتو در این کشور شدند.اقدامات ناتو باعث شده مردم کشورهای مختلف با بدبینی به حضور پایگاههای ناتو در کشورهای خود نگاه کنند. چرا که نیروهای ناتو ابزاری برای برآورده ساختن منافع قدرتهای بزرگ است.