kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران

و حزب مؤتلفه اسلامی نشست مشترک برگزار کردند

نمایندگان شورای مرکزی جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب مؤتلفه اسلامی پنجشنبه گذشته نشست مشترک برگزار کردند.


در این نشست که آقایان مرتضی آقاتهرانی، حسین فدایی و محمدنبی حبیبی و جمعی از اعضای شورای مرکزی این سه تشکل حضور داشتند مهمترین تحولات سیاسی کشور و منطقه را مورد بحث قرار دادند.
پیش از این نشست‌های متعدد دوجانبه بین حزب مؤتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار شده بود. این اولین نشست سه‌جانبه بین این تشکل‌ها است که برگزار می‌شود.
سه تشکل یادشده در مورد فرآیند شکل‌گیری همگرایی هرچه بیشتر اصولگرایان، شرایط کنونی کشور، چالش‌ها و آسیب‌های پیش‌رو و راهبردهای سیاسی به دیدگاه‌های مشترکی رسیدند.
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد نشست سه‌جانبه حزب موتلفه اسلامی، جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران، گفت: ما یک نشست پربار و توام با محبت و صمیمیت را برگزار کردیم.
وی افزود: فرآیند شکل‌گیری همگرایی اصولگرایان با این نشست اخیر، شتاب بیشتر گرفته است. ما در گذشته با دو تشکل یاد شده نشست‌های خوبی داشتیم و در مورد چالش‌های پیش روی جریان اصولگرایی و راهبردهای سیاسی به دیدگاه‌های مشترک رسیدیم.
حبیبی تاکید کرد: هر چند زود است در مورد سازوکار حقوقی انتخابات آینده و توافقات گفته شود، اما در این مورد هم ما اختلاف جدی نداریم و در مورد ارکان این تصمیم‌سازی توافقات خوبی کردیم.
همچنین لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به نشست مشترک جبهه پایداری، جمعیت ایثارگران و حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در این جلسه بر ضرورت وحدت بین نیروهای اصولگرا تأکید شد.فروزنده خاطرنشان کرد: همدلی بین نیروهای اصول‌گرا و ایجاد سازوکاری مشخص برای دستیابی به وحدت حداکثری از دیگر اهداف این نشست بود.
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید کرد: هدف این نشست، تجمیع تمامی نیروهای اصولگرا زیر یک بیرق است. انشاءالله با وحدت، همدلی، ایثارگری، پایداری در اصول و نوآوری در روش فعالیت اصولگرایان ادامه خواهد داشت.