kayhan.ir

کد خبر: ۴۰۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۰
آیت‌الله نوری همدانی:

باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که بیانگر وجود وحدت و آرامش در کشور باشد

استاد درس خارج حوزه با تأکید بر اینکه ادبیات انتقادی نهاد‌های مختلف کشور نباید موجب سوء استفاده دشمن برای ضربه زدن به وحدت نظام قرار گیرد، گفت: دشمن سعی دارد اختلافات را بزرگ جلوه دهد و فضای کشور را متشنج و ناآرام جلوه دهد.


به گزارش خبرگزاری رسا، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که فضای سیاسی کشور را متشنج جلوه ندهیم، اظهار داشت: نهادهای مختلف در انتقاد از یکدیگر نباید به گونه‌ای عمل کنند که دشمن از آن سوء استفاده کند.
وی افزود: دشمن مترصد فرصتی است که اختلافات را بزرگ نشان دهد و وانمود کند که بین مسئولان نظام اختلاف بسیار شدیدی وجود دارد؛ در مقابل، ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که همه بدانند که در فضای کشور ما وحدت و آرامش حکمفرما است.
استاد درس خارج حوزه‌ از دلسوزی‌ها و نصیحت‌های نمایندگان مجلس تشکر کرد و بیان داشت: وکلای مجلس باید تلاش کنند که نظارت‌شان را همسو کنند؛ اگر در موضع‌گیری‌ها برای حل مسائل مختلف وحدت رویه باشد قطعا تأثیرگذار است و مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.
آیت‌الله نوری همدانی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اقتصاد، گفت: متأسفانه هر سالی که می‌گذرد قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند و فرهنگی در میان بازاریان شکل گرفته که می‌گویند این قیمت برای سال گذشته بود، گویا این مسئله امری طبیعی است و باید قیمت‌ها روز به روز افزایش پیدا کند.