kayhan.ir

کد خبر: ۳۸۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
شرکت عمران پرند:

40 هزار مسکن مهر پرند مشمول افزایش تسهیلات شد

عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه لیست پروژه‌های مسکن مهر برای افزایش وام به بانک مسکن ارائه شده است، گفت: افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شامل 40 هزار واحد می‌شود.

سیدعلی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را برای افزایش سقف تسهیلات به بانک مسکن اعلام کرده‌ایم تا این افزایش به این واحدها تعلق بگیرد.
وی با بیان اینکه 40 هزار واحد مشمول افزایش تسهیلات می‌شوند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه قیمت نهایی مسکن مهر پرند اعلام شده، مردم خواستار افزایش سقف تسهیلات هستند که امیدواریم بانک مسکن هرچه زودتر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
وی پیش‌تر درباره تحویل واحدهای مسکن مهر افتتاح شده شهر پرند همزمان با دهه فجر گفته بود: هم‌اکنون کارهای اداری تحویل واحدهای مسکن مهر درحال انجام است و پس از طی مراحل متقاضیان نامه تحویل واحدها را دریافت می‌کنند.
عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از واگذاری واحدهای این طرح به صورت «بخش‌بندی» خبر داد و افزود: براساس برنامه واحدهای مسکن مهر را بخش‌بندی می‌کنیم به این صورت که زمان واگذاری واحدها را (مثلا 150 یا 200 واحد) به متقاضیان اعلام می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم برای طی مراحل اداری تحویل به شرکت عمران پرند مراجعه کنند.
طاهری ادامه داد: البته واگذاری واحدها به عملکرد بانک مسکن در رابطه با افزایش سقف تسهیلات بستگی دارد و منتظریم این بانک تخصیص را به شعب خود بدهد تا بتوانیم از مزایای افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات برای متقاضیان استفاده کنیم.
وی با تأکید بر اینکه همچنان در انتظار اقدام بانک مسکن برای افزایش سقف وام هستیم، یادآور شد: بانک مسکن اعلام کرده ظرف 10 تا 15 روز افزایش وام تخصیص می‌یابد، در این صورت با توجه به انجام کارهای اداری، پس از دریافت دفترچه قسط واحدها به مردم واگذار می‌شود.