kayhan.ir

کد خبر: ۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸
به میزبانی دستگاه قضا

پنجمین جلسه سران قوا برگزار شد

پنجمین جلسه سران قوای مجریه، قضائیه و مقننه روز گذشته در دفتر آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار شد.



حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در پایان جلسه سران قوا  گفت: یکی از مسائلی که در  این جلسه مورد بحث قرار گرفت موضوع بودجه سال آینده بود که استحضار دارید در حال حاضر بودجه در مجلس روند تصویبش را می‌گذراند و به طور طبیعی باید پیش‌بینی‌های لازم برای سال آینده انجام گیرد و احیاناً برخی مشکلات باید حل شود.
وی افزود: مسئله بعدی که بخشی از وقت جلسه را گرفت موضوع رونق‌بخشی به فضای کسب و کار بود که ما نیازمند آنیم که موانع موجود برداشته شود و مشکلات بر سر راه رونق اقتصادی حل شود.
روحانی اظهار داشت: البته قوه قضائیه همیشه حمایت کرده اما موضوعاتی مانند معوقات بانکی وجود دارد که متأسفانه امروز شاهد برخی از نقایص به وجود آمده به واسطه آن هستیم.
رئیس‌جمهور کشورمان تاکید کرد: در برخی موارد هستند افرادی که تخلف کردند و از منابع بانکی در مسیری نادرست استفاده کردند که به طور قطع باید با این افراد برخورد شود اما برخی افراد هم هستند که به دلیل بروز مشکلاتی نظیر تغییر یک باره نرخ ارز دچار مشکل شدند و به نوعی می‌توان گفت تقصیری نداشتند.
به گزارش فارس همچنین آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در پایان جلسه سران قوا، گفت: در این جلسه درباره بودجه دستگاه قضا صحبتی به میان نیامد اما در جلسات گذشته در این مورد بحث کرده‌ایم. وی افزود: به هر تقدیر ما از دولت توقع داریم که بودجه دستگاه قضا را متناسب با مسئولیت‌های ما ببیند و دولت هم این قول را به ما داده است. آملی لاریجانی در پایان به صورت مزاح خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: بالاخره این میهمانی‌ها باید یک تأثیری هم داشته باشد.