کد خبر: ۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۶

ناآرامی‌های تازه در طرابلس لبنان 46 کشته و مجروح بر جای گذاشت

در ادامه درگیری‌ها در شهر طرابلس در شمال لبنان دست کم 4 نفر کشته و 42 تن دیگر مجروح شدند.
در ادامه درگیری‌ها در شهر طرابلس در شمال لبنان دست کم 4 نفر کشته و 42 تن دیگر مجروح شدند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا به نقل از شبکه اینترنتی النشره، در درگیری‌های یکشنبه شب طرابلس میان ساکنان دو منطقه «جبل محسن» و «باب التبانه» دست کم 4 نفر کشته و 42 تن دیگر زخمی شدند.بنا به گفته شاهدان به رغم استقرار ارتش لبنان در خیابان‌های طرابلس درگیری‌ها در این شهر ادامه دارد و صدای شلیک در تمامی محورهای درگیری شنیده می‌شود.بر اثر ادامه درگیری‌ها در طرابلس که از روز شنبه آغاز شد تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، فروشگاه‌ها و بازارها بسته شده و مردم در خیابان‌ها تردد نمی‌کنند.شهر طرابلس تحت تاثیر جنگ سوریه از چندین ماه پیش شاهد درگیری افراد مسلح با یکدیگر بوده است و برخی از ساکنان این شهر به دلیل ناآرامی‌های اخیر به شهرهای دیگر مهاجرت کرده‌اند.