کد خبر: ۳۳۲۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۱:۱۸

حاشیه دوباره خواهران منصوریان در انتخابی ووشو

مرحله دوم انتخابی تیم ملی ساندا زنان با حاشیه دوباره خواهران منصوریان به پایان رسید.
مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو بانوان، صبح دیروز در آکادمی ملی ووشو برگزار شد و با حواشی مربوط به خواهران منصوریان همراه بود. طبق اعلام فدراسیون ووشو، پس از پایان مرحله دوم مبارزات انتخابی تیم ملی ووشو ساندا بانوان و در پی شکست سهیلا منصوریان مقابل دیانا رحیمی، الهه و شهربانو منصوریان با حضور در محل فدراسیون، با داد و فریاد وارد ساختمان شدند و اقدام به شکستن درِ دفتر ریاست فدراسیون کردند. آنها با به‌کارگیری الفاظ رکیک، به ارکان و اعضای فدراسیون از جمله رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشو ایران توهین کردند و سپس به رئیس فدراسیون حمله‌ور شدند.
در ادامه این حوادث، الهه منصوریان با چاقوی میوه‌خوری در اتاق ریاست فدراسیون و در حضور ناظران اقدام به خودزنی کرد و به خود آسیب رساند؛ اقدامی که بنا بر برخی ادعاها با هدف نسبت دادن درگیری و ضرب‌وشتم به رئیس فدراسیون صورت گرفته است.