کد خبر: ۳۳۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۴۱

انوشیروانی: بازی‌های آسیایی ناگویا شروع راه تازه وزنه‌برداری است

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان این که برای موفقیت این رشته سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: چهار سال برای ایجاد زنجیره نسل‌سازی در وزنه‌برداری جنگیدیم.
سجاد انوشیروانی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اظهار داشت: بازی‌های آسیایی ناگویا شروع راه ما است در بحث نسل جدیدی که ساختیم در وزنه‌برداری. ما در این سه سال گذشته دست به یک تغییر نسل بزرگ زدیم در وزنه‌برداری و میانگین سنی تیم را از ۲۶ یا ۲۷ سال رساندیم به ۲۲ سال. علیرضا نصیری که در وزن خودش یکی از ۳ نفر برتر دنیاست و دارد تلاش می‌کند نفر برتر دنیا را پشت سر بگذارد، امسال تازه وارد رده سنی بزرگسالان شده است. ما از ۱۶ سالگی این جوان را انتخاب کردیم به عنوان یکی از استعدادهای برتر وزنه‌برداری و ۳ سال و نیم است که او در اردوهای تیم ملی حضور دارد و در رده‌های سنی مختلف نوجوانان و جوانان افتخارآفرینی می‌کند. وی افزود: با این حال ما با انگیزه مضاعف کار کردیم و این تلاش را ادامه می‌دهیم تا با افتخارآفرینی بیشتر دل مردم را شاد کنیم. ما تحت هر شرایط باید اردوهایمان را ادامه بدهیم. با کیفیت هم باید ادامه بدهیم و جایی برای توقف و استپ نداریم. هر توقفی در برنامه‌ها، روی نتیجه ما در ناگویا و مسابقات جهانی چین اثر منفی می‌گذارد.