نوسازی ناوگان خط ۸ تندرو تهران با اتوبوسهای تولید داخل
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نوسازی خط ۸ تندرو این ناوگان طی روز چهارشنبه ۲۶ فروردینماه سالجاری خبر داد.
به گزارش شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، مهدی علیزاده اظهار داشت: اتوبوسهای نوسازیشده تولید داخل از چهارشنبه ۲۶ فروردین وارد خدمت شده و از ظرفیت جابهجایی حداکثری مسافران برخوردارند.
علیزاده با اشاره به ظرفیت بالای اتوبوسهای جدید افزود: این اتوبوسها سرفاصله حرکت را کاهش داده، با تهویه پیشرفته و صندلی ارگونومیک آسایش را افزایش میدهند و آلودگی صوتی و هوایی را کم میکنند.
وی با بیان اینکه تداوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری با جدیت در حال انجام است، ادامه داد: جایگزینی اتوبوس مدرن تولید ملی با ناوگان فرسوده، کیفیت سفر را ارتقا داده و خودکفایی را تقویت می کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: تولیدات داخلی در ایمنی، کارایی و کیفیت تغییرات بسیاری داشتهاند و شرکت با تکیه بر توان ملی، آینده حملونقل تهران را میسازد.