کد خبر: ۳۲۸۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۱:۴۸
در ادامه فعالیت‌های عادی بنادر و گمرکات

۸۶ دستگاه اتوبوس برقی شهرداری تهران از بندر شهید رجایی با صدور دستورات ویژه قضائی ترخیص شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص ۸۶ دستگاه اتوبوس برقی شهرداری تهران از بندر شهید رجایی بندرعباس با صدور دستورات ویژه قضائی خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری میزان؛ مجتبی قهرمانی اعلام کرد: با توجه به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، فعالیت‌های عادی بنادر و گمرکات استان هرمزگان در حال انجام است و دستگاه قضائی نیز در راستای کمک به دولت برای تسهیل فرآیند‌های قانونی در این خصوص حضور فعال و حمایت کامل دارد. قهرمانی افزود: بر همین اساس و با صدور دستورات ویژه قضائی به منظور تسریع در روند ترخیص اقلام و کالا‌های موجود در بنادر و گمرکات استان، ۸۶ دستگاه اتوبوس برقی شهرداری تهران نیز در حال خروج از بندر شهید رجایی و ارسال به تهران هستند. وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی با توجه به شرایط ویژه کشور و در راستای تسریع در روند خدمت رسانی به مردم و کمک به دولت در حوزه‌های مختلف از تمامی ظرفیت‌های خود به منظور رفع موانع و سرعت‌بخشی به سازوکار‌های موجود استفاده خواهد کرد. در این خصوص با تعیین قاضی ویژه حوزه بنادر و گمرکات و همچنین با ابلاغ مأموریت به یکی از معاونین دادگستری استان هرمزگان، روند نظارت و پیگیری امور در جهت شناسایی و رفع موانع و تسهیل و تسریع مراحل ترخیص کالا‌ها از بنادر و گمرکات به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.