کد خبر: ۳۲۶۱۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۶

جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های دوومیدانی، ورزش‌های آبی و تیراندازی

جلسه مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های دوومیدانی، ورزش‌های آبی و تیراندازی برگزار شد.
این نشست‌ها به طور مجزا برگزار شد که در ابتدا مهدی علی‌نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک عنوان داشت: در این دوره از بازی‌ها به دنبال کسب نتایج مطلوبی هستیم و قطعا اولویت ما اعزام رشته‌هایی است که شانس مدال بالایی دارند و انتظار داریم فدراسیون‌ها هم به این موارد توجه داشته باشند. سپس اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ضمن اشاره به وضعیت خاص میزبان این دوره از بازی‌ها توضیحات جامع و کاملی از وضعیت میزبانی، اسکان، حمل‌ونقل محل برگزاری رقابت‌های هر رشته ارائه داد. در ادامه مسئولین و کادر فنی رشته‌های دوومیدانی، ورزش‌های آبی و تیراندازی به ارائه برنامه‌ها و بیان چگونگی برگزاری اردوهای خود پرداختند و ضمن به اشتراک گذاشتن داده‌های آماری و تحلیلی خود خواستار حمایت‌های لازم برای حضور مقتدرانه در این بازی‌ها شده و به ارائه توضیحاتی درخصوص برنامه‌های اردویی و تمرین آماده‌سازی خود و چگونگی انتخاب بهترین نفرات در زمان معین پرداختند.
در نشست‌های فوق که بعد از ظهر روز یکشنبه به‌طور مجزا برگزار شد از رشته دوومیدانی احسان حدادی رئیس، پریسا بهزادی نایب‌رئیس و ‌هادی سپرزاد، از رشته ورزش‌های آبی محسن رضوانی، سعید آشتیانی، امیر هوشنگ همراهی و مهدی نپام تاش و سرمربی شنای خارجی و از رشته تیراندازی مرتصی قربانی رئیس، کبری قیاسی نایب‌رئیس، ناصر رسولی دبیر، امید نجاری مدیر سازمان تیم‌های ملی، مریم سلطانی و گلپسند در رشته تفنگ، زائر رضایی در تپانچه، علی افسری در تراپ و فرشید عبدالمحمدی در اسکیت به همراه قاضی عسگر روانشناس نفراتی بودند که در نشست خود حضور داشتند.