ادامه تخلیه تلفنی مسئولان به دست شبکه «من و تو»(اخبار ادبی و هنری)
شبکه حامی بهاییان و همجنسبازان، همچنان به تخلیه تلفنی مسئولین مختلف در حوزههای گوناگون ادامه میدهد.
این شبکه تلاش میکند با برجسته کردن مشکلات، دست به سیاهنمایی بزند و پاسخ فیالبداهه مسئولین را دستمایه تمسخر قرار دهد!
روزنامه کیهان قبلا نسبت به توجیه نبودن مسئولان در قبال تخلیه تلفنی شبکههای معاند، هشدار داده بود. برخی از خبرنگاران روزنامههای زنجیرهای شماره تلفنهای مسئولین و نهادها را در اختیار شبکههای ماهوارهای معاند و خارج از کشور، قرار میدهند که این امر خود مصداق جاسوسی است!
ورود نظارت مسئولین ذیربط نسبت به ردگیری عوامل داخلی شبکههای ماهوارهای بهخصوص در داخل روزنامههای زنجیرهای- که چندان ناشناخته هم نیستند – و نیز توجیه مسئولین و روابط عمومیها، ضروری به نظر میرسد.