کد خبر: ۳۲۶۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۶

اسدی: اولویت ما اعزام رکابزنان دارای شانس مدال است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: اعزام‌های ما قطعاً به‌صورت کیفی خواهد بود و تلاش می‌کنیم ورزشکارانی را در اولویت اعزام قرار دهیم که شانس مدال‌آوری دارند.
رسول اسدی با تأکید بر کیفی بودن اعزام‌ رکابزنان به مسابقات بین‌المللی اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، تلاش می‌کنیم ورزشکارانی را در اولویت اعزام قرار دهیم که شانس مدال‌آوری دارند. در حال حاضر اولویت اصلی ما رکابزنانی هستند که شانس حضور در ناگویا را دارند، چرا که برای دریافت مجوز حضور در بازی‌های آسیایی، ملزم به کسب نتیجه در رقابت‌های قهرمانی آسیا هستیم. به همین دلیل، ناچار به تغییر در اولویت‌ها شدیم. اسدی ادامه داد: در حالت عادی، اولویت ما تیم‌های پایه بود، اما در شرایط فعلی و بر اساس این سیاست‌ها، تمرکز اصلی ما روی تیم‌هایی است که ورزشکاران آن‌ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه و حضور در بازی‌های آسیایی دارند. هفته گذشته نیز جلسه فنی با کمیته ملی المپیک برگزار کردیم و آنها حضور در بازی‌های آسیایی را منوط به نتایج به‌دست‌آمده در قهرمانی‌های آسیا اعلام کردند. بر همین اساس، اولویت اصلی ما اعزام تیم ملی بزرگسالان و امید است تا بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم و از شانس حضور در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم. اگر شرایط بهتر شود و امکانات فراهم باشد، اعزام تیم‌های جوانان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.