کد خبر: ۳۱۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

ادامه تحصن دانشجویان واحد قشم در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد (اخبار دانشگاه)

تحصن دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد واحد قشم در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد.


به گزارش تسنیم، تحصن دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد واحد قشم در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد.
تحصن این دانشجویان امروز با شعار «میرزاده جواب می‌خواهیم» وارد روز دهم شد. حدود 100 دانشجوی پزشکی واحد قشم در اعتراض به مشکلات صنفی خود از جمله افزایش شهریه رشته‌های علوم پزشکی و نبود مراکز بهداشتی برای گذراندن واحدهای عملی‌شان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد تحصن کرده‌اند.