کد خبر: ۳۱۳۰۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - ۱۹:۴۱

تجاوز شبانه‌روزی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به‌رغم توافق آتش‌بس

گرچه از آتش‌بس بین لبنان و رژیم آپارتاید ماه‌هاست که می‌گذرد، امام رژیم همچنان مشغول تجاوز مستمر به جنوب لبنان است. منابع خبری از حمله پهپادی رژیم به جنوب لبنان و به شهادت رسیدن یک نفر در این حمله خبر می‌دهند.
به گزارش «مهر» به نقل از «الجزیره»، رژیم صهیونیستی بر‌خلاف آتش‌بس با حزب‌الله همچنان به توحش خود در لبنان ادامه می‌دهد. منابع خبری از حمله پهپادی رژیم به شهرک «برعشیت» در جنوب لبنان و به شهادت رسیدن یک نفر خبر دادند. یک پهپاد اسرائیلی خودرویی را در شهرک العباسیه در شهرستان صور در جنوب لبنان هدف قرار داد که منجر به شهادت یک نفر دیگر شد. همچنین جنگنده‌های رژیم ارتفاعات جبل‌الریحان در اقلیم التفاح را بمباران کردند. رژیم مدعی شد سکوهای موشکی و... را هدف قرار داده است. ارتش رژیم همچنین اعلام کرد: «نیرویی به ساختمان نیروهای رضوان (یگان ویژه) حزب‌الله لبنان در منطقه الناقوره در جنوب لبنان حمله کرد.»