تأکید استاندار تهران بر حضور حداقل ۳۰ درصد از کارکنان دستگاههای اجرائی در ادارات
استاندار تهران با تاکید بر ضرورت حضور حداقل ۳۰درصد از کارکنان دستگاههای اجرائی در ادارات گفت: نباید کار مردم بر زمین بماند.
به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان بر ضرورت حضور حداقل ۳۰درصد از کارکنان دستگاههای اجرائی در ادارات و فعال بودن مجموعههای اداری تاکید کرد. معتمدیان با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی نباید کار مردم بر زمین بماند، اظهار داشت: طی بخشنامه ابلاغی مقرر شد که کارکنان با حداقل ظرفیت در ادارات حاضر شوند، لذا از همه مدیران میخواهیم که نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند بهگونهای که هیچ وقفهای در ارائه خدمات ایجاد نشود.
وی همچنین درخصوص وضعیت فعالیت بانکها نیز عنوان کرد: مبنای ظرفیت حضور کارکنان در شعب بانکهای استان تهران اعلام استانداری میباشد و فعالیت ۵۰درصدی بانکها به صورت شعب کشیک ضروری است.
استاندار تهران با اشاره به مفاد بخشنامه مورخ ۲۴ خردادماه ۱۴۰۴ و ابلاغ معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر دورکاری کارکنان دستگاههای اجرائی شهر و استان تهران تا روز دوشنبه ٢ تیرماه افزود: اعلام دورکاری به معنی تعطیلی ادارات نیست و ضروری است که کارکنان نسبت به این مهم توجه لازم را داشته و امور محوله را انجام دهند.