کد خبر: ۳۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۷

حملات پی‌در‌پی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در میان انفعال خجالت‌آور دولت

در حالی که دولت لبنان سر در‌گریبان کرده و منفعل است، منابع خبری از نقض متوالی آتش‌بس لبنان از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری «مهر» به نقل از «المیادین»، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی تله العویضه در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد. همچنین «المنار» نیز گزارش داد ارتش رژیم حومه عیتا الشعب در جنوب را با خمپاره هدف قرار داده است. گفتنی است، با گذشت چند ماه از برقراری آتش‌بس در «جبهه شمالی»، رژیم صهیونیستی بیش از صدها بار این توافق را نقض کرده و اقدام به ترور فرماندهان میدانی مقاومت لبنان یا هدف قرار‌دادن تأسیسات حیاتی کرده است. تجاوزات مکرر در سایه افعال سنگین دولت لبنان صورت می‌گیرد، دولتی که ادعا دارد تنها نهادی است که حق دارد سلاح داشته باشد و از لبنان دفاع کند! حالا که حزب‌الله برای مدتی است کار را به آن سپرده، این دولت کاری جز تماشا و محکوم کردن زبانی نکرده است.