کد خبر: ۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷

انتقاد فرماندار بناب از عملکرد شهرداری و اداره راه و شهرسازی

فرماندار شهرستان بناب از بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه پل روگذر میدان معلم بناب انتقاد کرد.
بناب- خبرنگارکیهان: 
فرماندار شهرستان بناب از بی‌توجهی وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه پل روگذر میدان معلم بناب انتقاد کرد.
سعید برقی در نشست اعضای شورای ترافیک بناب با بیان اینکه پروژه مهم پل روگذر میدان معلم این شهرستان با اعتبار بیش از 170میلیارد ریال به کندی پیش می‌رود، گفت: این طرح بخشی از مشکل ترافیکی کمربندی داخل شهر بناب را حل می‌کند، اما باید سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: این پروژه باید در ابتدای امسال بهره‌برداری می‌شد، اما هنوزباید تا ابتدای سال آینده هم صبر کنیم.
برقی تصریح کرد: قبول داریم که این طرح مهم با کمبود اعتبار روبه‌رو شده است، اما وزارت راه و شهرسازی اگر اراده کند می‌تواند آن را در اولین فرصت به اتمام برساند.