کد خبر: ۳۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
عضو شورای شهر بندرعباس:

مرکز مطالعات پژوهشی و آموزشی در شهرداری بندرعباس مغفول مانده است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال‌های اخیر مرکز مطالعات پژوهشی و آموزشی در شهرداری بندرعباس مغفول مانده است.
بندرعباس- خبرنگار کیهان:
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در سال‌های اخیر مرکز مطالعات پژوهشی و آموزشی در شهرداری بندرعباس مغفول مانده است.
 پرویز سالاری افزود: در زمینه ارتقای آموزش در شهرداری بندرعباس باید به آموزش کارکنان و بخش مطالعه و پژوهش طرح‌های مختلف شهری پرداخته شود.وی با بیان اینکه برای اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی، المان‌های شهری، آسیب‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، پروژه‌های ورزشی و هنری و منظر شهری نیاز به مطالعه و پژوهش است، گفت: باید ردیف بودجه ویژه‌ای در بخش پژوهش و مطالعات مسائلی که مبتلا به مدیریت شهری است درنظر گرفته شود که دراین زمینه می‌توان با انعقاد تفاهمنامه با مراکز پژوهشی، این معضلات را به عنوان موضوع پایان‌نامه دانشجویان ارشد و دکترا ارائه کرد.سالاری گفت: باید در زمینه مسائل شهری، شهرداری و شورای شهر از اساتید برجسته دانشگاهی به عنوان مشاور استفاده کرد.