رد رشوه 6 عدد سکه طلا از سوی فرمانده انتظامي شهرستان اوز
فرمانده انتظامي استان فارس از رد رشوه 6 عدد سکه تمام بهار آزادي توسط فرمانده انتظامي شهرستان اوز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار عزيزاله ملکی اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان اوز با انجام اقدامات فني و پليسي، تعدادي موتورسيکلت قاچاق و فاقد مجوز قانوني را توقيف و روانه پارکينگ کردند. در اين راستا يک نفر با مراجعه به ستاد انتظامي شهرستان اوز، در ازاي رفع توقيف موتورسيکلتهاي قاچاق، پيشنهاد پرداخت 6 عدد سکه تمام بهار آزادي را به فرمانده انتظامي شهرستان اوز ارائه داد. ملکی گفت: اين فرمانده انتظامي صحيحالعمل با هماهنگي مبادي نظارتي و قضايي، ضمن رد رشوه و تنظيم صورتجلسه، متهم را به دادسرا معرفي کرد. وی با تقدير و تشکر از اقدام اين فرمانده انتظامي وظيفهشناس، افزود: با وجود ماموران و فرماندهان مؤمن و متعهد در سازمان انتظامي، مجرمان هيچ راهي براي فرار از دست قانون نخواهند داشت.