کد خبر: ۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵

قهرمانی تیم جودوی جوانان خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور

سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی از قهرمانی تیم جودوی جوانان استان خبرداد.
مشهد- خبرنگار کیهان:
سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی از قهرمانی تیم جودوی جوانان استان خبرداد.
هوشنگ ولی‌پور گفت: مسابقات جودوی قهرمانی کشور با حضور 181 جودوکار از 31 استان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: تیم جودوی جوانان استان دراین مسابقات 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز به دست آورد و بالاتر از تیم‌های قزوین، همدان و تهران برسکوی قهرمانی ایستاد.
سرپرست هیات جودو و کوراش خراسان رضوی تصریح کرد: امید تزتک، خسرو رحیمی و جعفر پهلوانی از تیم استان به ترتیب در اوزان -73، 100- و 100+ کیلوگرم به مدال طلا رسیدند، امیرحسن اقبال و حسن نیکنام دراین رقابت‌ها مدال نقره گرفتند و مسعود قوی بازو نیز به مدال برنز دست یافت.
ولی‌پور افزود: تیم جودوی جوانان استان را دراین رقابت‌ها حسن رجبی به عنوان سرمربی و علی روحی به عنوان مربی همراهی کردند.