کد خبر: ۳۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۲۵

آتش‌بس بی‌فایده بین پاکستان و هند شعله‌های آتش در کشمیر دوباره زبانه کشید

 
 
در پی تیراندازی نیروهای پاکستانی به سمت مواضع هندی در امتداد خط کنترل، آتش‌بس شکننده میان دو کشور بار دیگر شکسته شد و شعله‌های آتش در کشمیر زبانه کشید.
وزارت دفاع هند اعلام کرد نیروهای پاکستانی برای دوازدهمین شب متوالی پس از حمله تروریستی اخیر در منطقه پهلگام، آتش‌بس در امتداد خط کنترل را نقض کرده‌اند و ارتش هند نیز واکنش متقابل نشان داده است. آن‌طور که «فارس» نوشته است، وزارت دفاع هند می‌گوید در بامداد دیروز نیروهای پاکستانی بدون تحریک قبلی با سلاح‌های سبک از پست‌های خود در امتداد خط کنترل، مناطق مقابل کوپوارا، بارامولا، پونچ، راجوری، مندحر، نوشهرا، سوندر بانی و آخنور در ایالت جامو را هدف قرار دادند. طبق گفته وزارت دفاع هند، ارتش این کشور نیز در پاسخ، اقدام متناسبی انجام داده است. خبر دیگر از پاکستان آنکه ارتش این شور اعلام کرد که در حمله عناصر تروریستی تجزیه‌طلب در ایالت بلوچستان هفت نظامی این کشور کشته شدند.