کد خبر: ۳۰۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۱:۱۷

هشدار نشریه آلمانی فوکس به بی‌توجهی دولت به افزایش خشونت در مدارس کشور

 
 
یک نشریه آلمانی در مطلبی تشدید خشونت در مدارس  این کشور را مسئله‌ای دانست که به دلیل بی‌توجهی دولت به آن به بحرانی بزرگ تبدیل شده است. 
نشریه «فوکس» در این رابطه نوشته است: خشونت در مدارس آلمان در حال افزایش است. کارشناسان سالهاست در این مورد هشدار می‌دهند، اما سیاستمداران و جامعه چشم خود را بر روی این مسئله بسته‌اند و اکنون روشن می‌شود که این سکوت قیمت بالایی دارد. به گزارش تسنیم، فوکس با انتقاد از بی‌توجهی به این بحران نوشته است:در حالی که هشدارها در این باره افزایش پیدا می‌کرد، اما سیاستمداران سکوت کردند و این بحران همچنان تکذیب شد. اگر به موقع - با آموزش، پیشگیری و قوانین روشن - در برابر این مسئله اقدام می‌شد، بسیاری از نارضایتی‌ها امروز واقعیت نداشتند. در چنین شرایطی خشونت در مدارس به بالاترین حد خود رسیده و این تصادفی نیست و نتیجه سالها ناآگاهی است. در پایان این گزارش آمده است: اکنون، پس از سال‌ها نگاه کردن از راه دور به این واقعیت این بحران به مسئله‌ای غیر قابل انکار تبدیل شده است.