به همت خادمان رسانهای امام رضا(ع) انجام شد
تولید بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانهای در دهه اول ماه رمضان (اخبار ادبی و هنری)
مدیریت رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی در دهه اول ماه رمضان به همت ۵۰ خادم رسانهای بیش از ۲۰۰ آیتم چند رسانهای مرتبط با ماه رمضان و فعالیتهای حرم مطهر رضوی تولید کرده است.
سید محمدرضا موسویکیا در این باره گفت: مدیریت رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی علاوهبر فعالیت در حوزه برنامههای تلویزیونی و رادیویی، در حوزه تولیدات محتواهای چند رسانهای که در فضای مجازی استفاده میشوند فعالیت میکند.
وی افزود: با گسترش ابزارهای چند رسانهای و علاقه مخاطبان به چنین محتواها که بیشتر در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی مورد بازدید قرار میگیرند ما نیز تلاش کردهایم با استفاده از خادمان رسانهای علاقهمند به این حوزه و خلاق، تولیدات متفاوتی را داشته باشیم.
مدیر رسانههای صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به استفاده این محتواها در شبکههای اجتماعی مختلف اضافه کرد: ماه رمضان امسال تلاش کردهایم با گسترش قالبها و فرم تولیدات محتواهای چند رسانهای، تولیدات بیشتری را برای استفاده در صفحات مختلف فضای مجازی اعم از صفحات مرتبط با آستان قدس رضوی و صفحات مرتبط با حرم مطهر رضوی داشته باشیم. همچنین سعی کردهایم محتواهای تولید شده را علاوهبر استفاده در برنامههای تلویزیونی در اختیار رسانهها، میکرو رسانهها، انسان رسانهها و علاقهمندان به چنین محتواهایی قرار دهیم.
موسویکیا همچنین درباره حجم تولیدات چند رسانهای در ماه رمضان اظهار کرد: در مدت ۱۰ روز نخست ماه رمضان ۱۴۴۶ با فعالیت ۵۰ خادم رسانهای بیش از ۲۰۰ آیتم مختلف تولید شده است.