هشدار ارتش لبنان به صهیونیستها درباره ادامه تجاوزها
ارتش لبنان نسبت به تشدید تجاوزات رژیم آپارتاید اسرائیل علیه لبنان هشدار داد و بر ادامه حمایت از بازگشت مردم به مناطق جنوبی با هماهنگی سازمان ملل متحد تأکید کرد.
فرماندهی ارتش لبنان اعلام کرد رژیم اسرائیل به تجاوزات خود به حاکمیت لبنان، از طریق زمین، دریا و هوا ادامه میدهد و آخرین مورد آن، یک سلسله عملیات علیه شهروندان در جنوب و منطقه البقاع واقع در شرق لبنان، همراه با ادامه اشغال سرزمینهای لبنانی و نقضهای مکرر آن در مرزهای زمینی است. به گزارش «ایسنا»، ارتش لبنان هشدار داد تداوم تجاوزات اسرائیل ثبات کشور را تهدید میکند و تأثیر منفی بر امنیت منطقه دارد. این امر کاملاً با توافق آتشبس مغایرت دارد. همزمان خبر میرسد صدها شهرکنشین صهیونیست به مقبره «العباد» در نزدیکی شهرک حولا در جنوب لبنان یورش بردند، مکانی که رژیم مدعی است متعلق به خاخامی یهودی است. با وجود گذشت حدود ۴ماه از پایان جنگ، اسرائیل به اشغال مناطقی در جنوب لبنان ادامه میدهد.